Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Waarom doet hij zo raar en wat voelen ze?????

HOi ik ben anoniepje en ik heb wat vraagjes op mannengebied. Ik ken een jongen via uitgaan en ik denk dat ik wel verliefd op hem ben, heb in ieder geval gevoelens voor hem maar ik kan niet met hem praten, klap helemaal dicht
:(. Kan het alleen niet laten om lichamelijk te zijn (lichaamstaal). Het voelt heel spannend tussen ons denk ik maar hij zegt niets. Maar hij kan me met zo'n blik aankijken (flirten) en hij helpt me ook. Wat voelt deze jongen.

En dan ken ik nog een andere jongen via mijn werk en hij is getrouwd. Nu had hij gezegd dat ik speciaal voor hem ben en dat hij gevoelens voor me heeft. HIj zou me met liefde kunnen .......... Maar ik vind hem ook wel lief hoor maar ik ga niet met getrouwde mannen. Nu doet hij heel gemeen tegen mij, alsof het allemaal mijn schuld is.......ik vind dat verdrietig. Wat moet ik hier nou mee????

Re: Waarom doet hij zo raar en wat voelen ze?????

He Anoniempje.
Wat je jongen voelt weet ik niet, daar kun je alleen zelf achterkomen. wel is het zo dat als er tussen een jongen en een meisje iets speelt er altijd dit soort onzekere gevoelens bij komen kijken. Misschien moet je op een andere manier contact met hem zoeken dan via het gewone gesprek, mail hem een keertje, of ontmoet hem alleen, dat kan al veel beter gaan dan als er veel bekenden bij zijn in sommige gevallen.

Die andere man is misschien wel bang dat jij iets aan zijn vrouw zal gaan vertellen, of hij voelt zich gebruikt, of vernedert, er kan vanalles achter zijn gedrach zitten, ik denk dat het beste wat je daar mee kan doen is, gewoon aan hem vragen waarom hij zo tegen je doet.
succes ermee!
liefs Fieke

Re: Waarom doet hij zo raar en wat voelen ze?????

Hey,

Van die 1e jonge kan ik alleen zeggen dat je misschien kunt proberen hem een drankje aan te bieden of iets dergelijks. Of met hem aan de praat raken door hem wat te vragen. Wat ik uit jou verhaal op kan maken zal je jezelf geen buil daaraan kunnen vallen, aangezien hij ook het een en ander (qua lichaamstaal) aangeeft. Geloof het of niet, maar sommige jongens kunnen ook verschrikkelijk verlegen zijn (ik ben daar ook een van). Ik wil natuurlijk niet zeggen dat alles van jou kant moet komen, maar soms dan moet er toch een de 1e stap zetten om uit dit spiraal te komen.

Wat betreft die andere vent: het spijt me dat ik het zeggen moet, maar persoonlijk zou ik die uit het aquarium gezette kwal laten voor wat het is. Ten eerste is hij getrouwd (en dus ontrouw (geen goede karaktereigenschap, vindt je niet?)). Ten tweede schuift hij, nu het niets wordt, alle blaam op jou. Bah! Links laten liggen, als je het mij vraagt.

Ik hoop voor je dat je er uiteindelijk uitkomt.

Groet,

Patrick