Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Waarom hebben ze dat niet eerder bedacht?

Hallo allemaal,

Ik ben een voorstanden van de vrijheid van meningsuiting, maar de afgelopen tijd zat ik echt te denken aan iets wat ze zouden moeten gaan ontwikkelen: forum-filters. Ik weet dat dit nog niet bestaat en ik zal er ook geen patent op aanvragen omdat dit misschien de redding kan zijn van ieder weldenkend mens dat zich afvraagt waar het met dit forum heengaat. Het is niet zozeer de posts zelf, begrijp me niet verkeerd, maar wel de plaats waarop ze gepost worden. Ik ga ook geen Chinees halen bij de patatboer (alleen als de Chinees dicht is en ik wanhopig ben :P). Met andere woorden: voor zover ik weet is het www.lichaamstaal.com, gaat over lichaamstaal/psychologie en wat daarmee samenhangt. I rest my case.

Re: Waarom hebben ze dat niet eerder bedacht?

he patrick.
waarom start je niet je eigen forum? dan kun je er zelf afgooien wat er niet op thuis hoort. Zo erg is het toch niet? je kunt toch de dingen waarvan je denkt, dit heeft er niks mee te maken negeren en alleen reageren op de post die jij relevant vind?
als je een forum opstart moet je wel even het linkje op dit forum plaatsen, want ik zal er zeker gaan kijken.
succes ermee.
groetjes van Fieke

Re: Re: Waarom hebben ze dat niet eerder bedacht?

Hey Fieke,

Je hebt wederom gelijk over het antwoorden op het antwoorden van posts die er echt iets toe doen. Daarbij komt kijken dat de nuttigheid van posts subjectief is. Zo schijnt de algehele tendens in ieder geval te zijn. Dit bedoel ik niet tegen jou persoonlijk in dat opzicht, begrijp me niet verkeerd. Over het starten van een eigen forum gesproken: ik zou willen dat ik de kennis en tijd had om dat te doen maar helaas ontbreekt het me aan beide.
Ik wil je trouwens wel bedanken voor de reply op de laatste twee mailtjes. Je hebt mijn kijk op de dingen die ik in 1e instantie schreef wel wat veranderd, en dat is een goed iets om het ook vanuit een ander perspectief te bekijken.

En opeens begin ik mezelf te realiseren dat ik nu ook een post aan het schrijven ben die NIETS met het concept lichaamstaal te maken heeft.

Re: Re: Re: Waarom hebben ze dat niet eerder bedacht?

hahaha.
ach, dat is zo af en toe toch ook niet erg. op een school leer je ook niet alleen maar, op je werk werk je niet alleen maar en op het forum over lichaamstaal kan het toch ook niet altijd over lichaamstaal gaan???...
Tot de volgende keer!
groetjes fieke