Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Mijn vrouw wordt aangeraakt door een andere man

Ik was gezellig met mijn vrouw en vrienden uit naar een dancing.
We gaan dan gezellig dansen en laten elkaar ook gewoon los en dansen ook met anderen.
Mijn vrouw en haar zus gingen lekker uit hun dak en waren een beetje aan het flirten met wat mannen, bekenden en onbekenden.
Nu stond mijn vrouw intiem te dansen met een onbekende man. Ik ben wel wat jaloers maar zie daar nooit het kwaad van in. Het bleef ook verder alleen bij 1 dans.
Maar hier zit ik nu even mee.
Ze vertelde terloops een paar dagen later dat die gozer haar op de broekband onder haar truitje vasthield aan haar blote lichaam. (zoals ze zo mooi zegt, bij mijn vet rollen, die ze trouwens amper heeft) Ik schrok hier best wel van.
Ik zie dat best wel als een heel intieme toenadering en stond best wel verbaast dat ze dit toeliet, mijn vrouw zegt altijd dat overkomt mij niet als iemand mij verkeerd aanraakt/vastpakt of toenadering doet, mep ik hem meteen.
We hebben er best wel over gesproken en ze vertelde mij dat het niks voorstelde en zij het kwaad er niet van in ziet en ik me er niet zo druk over moet maken.
Ze zij ach man het was een halve homo.
Wat is jullie mening hierover.

Re: Mijn vrouw wordt aangeraakt door een andere man

Als jij het toelaat om jouw vrouw intiem te laten dansen met een ander, wat is dan jouw probleem?
Aan de andere kant: Je vrouw vertelt het voorval toch terloops, zoals jij dat zegt.
Misschien dat ze toch een schuldgevoel heeft, dat ze het toegelaten heeft.
Dat ze het jouw toch verteld zegt mij, dat ze het met jou goed wil maken.


Groet,

Kees