Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Vage reactie :s

Hey allemaal,

Er is een meisje, en die vind mij leuk geloof ik. Sinds eind vorig jaar zit ze graag bij me in de buurt, en luistert ze ineens naar m'n lievelingsband :s. Ze had eerst verkering, en zelfs tijdens die verkering deed ze al die dingen. Ze gaat ook weleens naast me zitten. Eerst vond ik haar best leuk. Ze ziet er best goed uit, maar nu heb ik een soort van afkeer van haar. Ik vind haar een beetje irri worden. Ze wilde zelfs met me uit, tijdens die verkering. Ik had al een x nee gezegd, dus om het goed te maken gingen we uit. Ik vond dat helemaal niet leuk, ze ging zelfs blowen en dacht dat ik dat cool vond ofzo :s. Ze zat naast me op zo'n bankje tijdens het blowen, en ik had echt zoiets van doe dat ding uit. Ik heb ook niets gezegd tegen haar die hele avond :D.
Oke, dat was zeg maar een beetje geschiedenis :p
Telkens als ik vette kleren aan heb, en m'n haar goed doe. Krijg ik ineens veel meer aandacht van meisje :D. Maar dat was niet zonder reden, want ik en een vriend van me hadden een bluf om een meisje uit me klas te zoenen :D. We hadden vandaag maar 2 uur les, dus ik had niet veel tijd :P Nou is het weer eens zo toevallig, dat dat ene meisje die blowt weer eens vlakbij mij moet gaan zitten :( :@ Die beide lesuren van vandaag. Ik ben best verlegen :$ Duz ik durfde dat ene meisje niet eens vandaag te zoenen. Binnekort komt er een gala bij ons op school, en toen werd de bluf om dat ene niet blowende meisje mee te vragen. Die andere jongen eerst, en dat meisje zei duz dat ze erover na moest denken :-/. Toen dat ene blowende meisje weer vlak voor mij zat :@ Draaide ze zich een paar keer om, ze wou volgens mij mij mee uit vragen naar dat gala :@ Ik voelde dat dus aan komen, en ging haar dus niet aankijken, en telkens als ze iets wou zeggen met de jongens achter me praten (Ze zat voor me) Aan het eind van die les, spaarde ik ff wat moed bij elkaar (we gingen bijna naar huis, dus het zou m'n laatste kans zijn) En vroeg dus of dat niet blowende meisje met me naar dat gala wou. Ze keek naar een vriendin van haar, die snel huilt (echt waar, als ze een onvoldoende heeft huilt ze al) en die dus ook met mij wil.(nee nee, ik ben geen player ofzo, sterker nog, ik heb nog nooit verkering gehad :$ Ik durf het niet echt :$) Volgens mij kreeg dat ene meisje met wie ik naar dat gala wou medelijden met dat meisje dat snel huilt. Dus toen zei ze tegen mij dat ze moest kiezen. Want die jongen die haar eerder had gevraagd, zat naast me :D :->. Maar toen gebeurde er iets raars :s dat blowende meisje stond ineens op, (Volgens mij was ze gekwetst ofzo) en ze ging naar dat meisje toe, met wie ik naar het gala wil. Ze bleef bij die tafel staan, en ging met die meisjes mee praten. Alhoewel, ze zei niet veel. Het was zeg maar een groepje. MAar hun zaten nog. En de andere helft van de klas stond al bij de deur.
Maar mijn vraag; waarom ging dat blowende meisje bij dat meisje staan die ik leuk vind? :S wtf ik snap het niet.

Re: Vage reactie :s

He Rick.
Dat blowende meisje is waarschijnlijk hopeloos verlieft op jou. nou ja, dat had je zelf al geconcludeert en dat vind je dus niet zo leuk.
Ik zelf was net zo'n "blowned meisje" dat wil zeggen, ik was ook verlieft op een jongen zoals jij en die was verlieft op iemand anders. jij bent geloof ik niet verlieft op iemand anders maar vind wel andere meisjes leuk.
dal blownede meisje kan het waarschijnlijk niet zo goed aanzien dat jij met andere meisjes gaat staan kletsen of stoeien en helemaal niet dat je nu een ander meisje mee vraagt naar het gala. ze wilde jou net vragen! maar jij had ervoor gezorgt dat ze dat uiteindelijk toch niet deed.
Ik denk dat ze bij dat andere meisje ging staan om weer in je gezichtsveld te staan, of omdat ze dacht dat jij daar zo heen zou lopen, of gewoon om te laten zien dat zij er ook nog was. dat ene meisje wilde niet, het andere meisje was nog niet gevraagt, ik denk dat ze hoopte dat jij haar zou vragen.
misschien is het wel een goed idee om haar te vragen. gewoon proberen. dan kun je het zo doen, dan spreek je met jezelf af, ik ga met haar naar het gala, om te kijken of ze leuk is, want dat vond je eerst wel. en als jet dan niet leuk is, dan zeg ik haar daarna dat ik niet verlieft ben op haar.
dan weet zij ook dat ze geen hoop hoeft te houden, want dat heeft ze nu nog wel omdat jij haar nog niet hebt afgewezen.
veel succes ermee en laat even weten hoe het af is gelopen! ben ik erg benieuwt naar!
kus fieke