Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
Jongen verliefd of niet

Hallo

ik weet helemaal niets van jongs hun gedrag. Nou vind ik een jongen heel erg leuk. Hij is denk ik wel verlegen op dat vlak maar lang de andere kant plaagt hij graag mensen dit doet hij bij iedereen maar bij mij vaak op een heel andere manier en een heel ander soort grapjes. Hij kan dan zo iets heel dubbelzinnigs zeggen of iets heel lief maar lacht het daarna weer weg met een grap of hij overdrijft heel hard, maar toch raakt ie me telkens weer aan. Ik word stapelgek op hem. Op school als iemand iets zegt van he hoe zit dat nou met jullie 2 of leuk koppel zouden jullie vormen, dan begint hij me precies te negeren. Laats maakte hij zich erg druk omdat iemand een grapje over ons maakte, hij tilde er echt aan. Maar daarna deed ie weer zo lief en flirterig. Nou weet ik echt niet of hij gewoon speelt of er mssn meer is?! HELP

Re: Jongen verliefd of niet

Heyyy

Ik denk dat hij jou echt leuk vindt. Ik begrijp je volkomen, dat je twijfelt. Want soms negeert hij je, maar dat is juist een goed teken. Hij vindt je leuk en daarom weet hij niet hoe hij tegen je moet doen. Soms doet hij flirterig en soms houdt hij afstand.Ik spreek uit ervaring :).

Heel belangrijk is de blik in zijn ogen. Als zijn ogen stralen weet je dat hij je leuk vindt. Maar ook zonder dat zijn ogen stralen kan het zijn dat hij je leuk vindt hoor.

succes ermee!

Re: Re: Jongen verliefd of niet

Hey,

bendakt voor je reactie! Ik had er goede hoop in maar nu is weer vanalles gebeurd dat ik niet snap. We gingen met een hele groep vrienden uit, hij heeft met verschillende meisjes gedanst behalve met mij, terwijl hij zo vaak had gezegd dat hij ernaar uitkeek. Daarna heeft hij wel gezegd adt hij het jammer vond dat we neit gedanst hadden. Nu doet hij weer erg afstandig. Hij zegt dan dat al zijn vriendin ons een mooi koppeltje vinden en dan lacht hij dat weg. Ik snap er geen snars van en ben bang me belachelijk te maken!

HELP!!!