Forum Lichaamstaal

Iedereen maakt gebruik van lichaamstaal. Op deze forumpagina kun je vragen stellen, discussieren en van gedachten wisselen over lichaamstaal.

Forum Lichaamstaal
Start a New Topic 
Author
Comment
grrrrr....om gek te worden!

Ik heb al een tijdje mijn "oog" laten vallen op een jongen (allee, "jongen" - hij is 32) Hij is altijd vriendelijk en spontaan tegenover mij.Hij is altijd in gezelschap van zijn vrienden en ik ben meestal met mijn vriendin op stap. Sedert ik hier eens kwam langssurfen op de site "lichaamstaal" heb ik echt zijn lichaamstaal goed in de gaten gehouden.

Ik merk dat hij mij vaak stiekem zit te "begluren"- het moment dat ik hem dan aankijk wendt hij onmiddellijk zijn blik af.
Soms zijn we allebei in een gesprek verwikkeld - hij met zijn vrienden /ik met mijn vriendin en het gebeurt echt wel vaak dat we "toevallig" elkaar aankijken tijdens dat gesprek - recht in de ogen - dan geeft hij mij zo'n brede glimlach cadeau dat ik echt helemaal smelt!
Ik heb ook gemerkt dat hij steeds zo gaat zitten zodanig dat ie met zijn gezicht in mijn richting zit (nooit met zijn rug naar me toe!)

Als hij mij ziet knipoogt hij en lacht vriendelijk. We hebben al enkele keren samen iets gedronken - meestal laat op de avond - als de meeste van zijn vrienden huiswaarts zijn. Dan is hij best plagerig tegenover mij - maakt grapjes en eist mijn aandacht op met verhalen uit de oude doos.

Ik denk dat hij me ook wel aardig vindt maar of ie ook echt kriebels heeft??? Hoe kan ik dat nou best te weten komen? Heeft een knipoog een speciale betekenis?

Ik moet wel zeggen, ik heb sinds een vijftal jaar een relatie en woon samen met mijn vriend maar daar is de passie wat verdwenen . Misschien voelt hij zich geremd omdat ie weet dat ik een relatie heb? Hoe moet ik dit nou aanpakken...aub HELP!

danku danku danku

lieve groetjes

mirte

Re: grrrrr....om gek te worden!

he mirte.
het is duidelijk dat die jongen van 32 jou wel ziet zitten. je zei het zelf al. hij zit je de hele tijd te begluren en als je kijkt kijkt hij direct weg. dat is logisch. het is even de vraag wat jij wil. wil je je inmiddels vijf jaar durende relatie verbreken? misschien kun je beter proberen de passie terug te laten komen en die andere jongen vergeten, maar het is natuurlijk aan jou.
succes met het maken van je keuzes!
fieke