Forum Depressie Steunpunt

Welkom!  Hier kunt u bijpraten over de ziekte depressie.

Forum Depressie Steunpunt
Start a New Topic 
Author
Comment
Moe

Ik lees vaak door dit soort forums, maar heb zelf nog nooit iets gepost of gereageerd. Ik weet niet waarom nu wel ineens ha..

Zit momenteel alleen buiten de woning dat mijn 'thuis' hoort te zijn. Mijn familie binnen..

Ik weet eigenlijk niet wat ik wil zeggen, maar iets in me wilde het. Ik ben zo ontzettend moe haha. 7 jaar doe ik dit al. Elke dag opnieuw, ik sta op, doe mijn glimlach op en doe wat ik moet doen om daarna weer naar huis te kunnen.

Ik ben moe vanaf t moment dat ik opsta tot het moment dat ik mijn bed weer in ga. Binnenkort stap ik over naar weer een nieuwe psycholoog, zit te denken om het af te zeggen. Ik heb geen zin meer..

Het is misschien vreemd, maar ik heb het gevoel dat het leven misschien niet voor mij bedoeld was. Misschien hoor ik hier niet te zijn. Ik voel me als een vreemde overal. Ik ben het meest eenzaam met mensen om me heen en het minst eenzaam alleen.

Ik hou afstand van iedereen en zelfs als ik denk dat het oké is om iemand dichtbij te laten komen, gaat het mis. Het doet zoveel pijn. Elke keer opnieuw. Ze zeggen met elke keer wordt het minder maar dat is niet waar. Ik heb pijn maar zie geen wonden.

Ik weet dat er meer mensen zijn in deze situatie maar toch voelt het alsof ik de enige ben gevangen in mijn eigen hoofd.

Ik heb altijd al een boek willen schrijven over wat er precies door mij heen gaat elke dag, iets om andere te kunnen helpen om deze ****show beter te begrijpen. Ook al helpt het maar 1 persoon, misschien was mijn leven dan niet compleet waardeloos. Maar hoe omschrijf je iets wat je zelf niet eens begrijpt.

Het is tijd voor mij om te gaan, voor de persoon die dit mogelijk leest, ik hoop dat je rust vind met jezelf en leert lief te hebben. Je verdient het.