Forum Depressie Steunpunt

Welkom!  Hier kunt u bijpraten over de ziekte depressie.

Forum Depressie Steunpunt
Start a New Topic 
Author
Comment
Mijn vrouw heeft een depressie en wil scheiden

Hallo allemaal ik ben Marco
En ik heb vorige week gehoort dat mijn vrouw een depressie heeft.
We hebben de maand er voor ruzie gehad omdat ik er niet genoeg zou zijn geweest voor haar en daarom wil ze scheiden ik zit vol met vragen en probeer heel veel te lezen hier over.
Maar vooral zou ok tips willen hebben om haar beter te krijgen en een gesprek aan te gaan om te kijken of we samen kunnen blijven en genieten van het leven

Re: Mijn vrouw heeft een depressie en wil scheiden

Marco van Velzen
Hallo allemaal ik ben Marco
En ik heb vorige week gehoort dat mijn vrouw een depressie heeft.
We hebben de maand er voor ruzie gehad omdat ik er niet genoeg zou zijn geweest voor haar en daarom wil ze scheiden ik zit vol met vragen en probeer heel veel te lezen hier over.
Maar vooral zou ok tips willen hebben om haar beter te krijgen en een gesprek aan te gaan om te kijken of we samen kunnen blijven en genieten van het leven.
We zijn dit weekeind naar Londen gegaan en merk wel dat ze niet meer zo kort af is tegen me.
Er zijn in de afgelopen 3 jaar heel veel dingen gebeurt die haar niet in de koude kleren heeft doen zitten overleden moeder en een grote ruzie met haar vader waar geweld aan te pas is gekomen alleen ik heb iets te laar gereageerd en dat word me kwalijk genomen.
We zijn al 18 jaar samen en hebben een geweldige zoon die veel begrip toont naar mama.
Het is heel moeilijk om te vragen of ik mee mag naar de behandeling ik weet dat ze het allemaal alleen wil doen maar toch zou ik heel graag mee willen om haar bij te staan ook al deed ik het niet zoveel in het verleden.