Forum Depressie Steunpunt

Welkom!  Hier kunt u bijpraten over de ziekte depressie.

Forum Depressie Steunpunt
Start a New Topic 
Author
Comment
wat moet ik doen

hoii ik ben romy en ben pas 15 geworden. ik woon sinds mijn 5e in een pleeggezin, ik heb het daar altijd heel fijn gehad. tot de afgelopen 3 4 jaar. mijn pleegmoeder word bijna 70 en er speelt dus nogal een leeftijds verschil en daarom zijn er veel menings verschillen. er is meestal dagelijks wel ruzie. er is ook een hele tijd geweest dat ik misschien weg zou moeten ik wilde dat toen echt niet. ik ga nu al ieder weekend naar een ander gezin maar daar voel ik me ook niet echt goed. en waarschijnlijk zal ik daar niet blijven naar toe gaan. van de ene kant wil ik totaal niet ergens anders wonen maar van de ene kant ook weer wel dan zal ik me misschien wat beter gaan voelen. ik heb hier ook al met iemand anders over gesproken en zij heeft ook een verhaal van haar zelf verteld toen ze een jaar of 15 16 was dat het toen met haar ook echt niet goed ging en dat zij toen hulp hd en dat ze uiteindelijk alleen als er iets leuks was thuis was en voor de rest ergens anders. van de ene kant zou ik dit ook heel graag zo hebben maar ik ben bang dat het dan helemaal fout ga.
wat moet ik doen