Forum Depressie Steunpunt

Welkom!  Hier kunt u bijpraten over de ziekte depressie.

Forum Depressie Steunpunt
Start a New Topic 
Author
Comment
Depressieve vriend

Goedenavond,

Ik ben een meid van 24 en al een poos samen met een lieve jongeman van 26, genaamd S.
Alles ging super en hij had het zelfs over kinderen. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld als met hem, maar al die maanden kon ik nooit met mijn gevoelens bij hem terecht... Niet erg, maar anderen wel en dat zat dwars waardoor we ruzie kregen. Gevolg: meneer stort in en ik mag mijn spullen pakken en terug bij mijn ouders gaan wonen.
Nu is het wel zo dat hij 6 jaar lang een meisje had, 3 jaar samengewoond en begin september vorig jaar verloofd. Eind september had ze haar jurk en de trouwlocatie al en de dag erna heeft ze verteld dat ze al 2 jaar lang met de mannen uit hun vriendengroep het bed deelde. Achteraf bleek dat ze zelfs een soort 'vergaderingen' had georganiseerd om ervoor te zorgen dat S. niet achter haar overspel zou komen...

Enfin, wij waren gelukkig tot hij twee weken geleden is ingestort en iedereen, maar vooral mij, als dood bestempeld. Hij negeert me en ik mag het uitzoeken. Huisarts heeft hem nu als depressief bestempeld, gelukkig, maar ik kan het niet verkroppen hoe hij mij nu behandeld... Hij werkt in de zorg, dus een crisisopvang gaat hem niet worden.

Vandaag ben ik naar 'huis' gegaan om mijn spullen te halen en had de grote troep thuis opgeruimd: gepoetst, dingen gemaakt, gewassen, bed verschoond, boodschapjes gedaan, etc. Alleen om hem te helpen. Als dank kreeg ik een blik met de woorden: ik wil dat je gaat. En meneer heeft demonstratief mijn spullen ingepakt en bij mijn auto gezet. Het enige wat ik wil is hem helpen... Ik kan hem toch niet zo achterlaten, ook al behandelt hij me nu als vuil. Niemand is welkom, etc. Het is niet persoonlijk naar mij, dat zegt hij ook, ook naar zijn ouders en vrienden en alles wat dichtbij hem staat... Hij is nu een blok beton dat zonder enige emotie naar je kijkt...

Ik vreet mezelf echt op uit frustratie... Wat moet ik nu doen? Maar gewoon afwachten tot hij eens contact opneemt? Hem meeslepen naar buiten of andere activiteiten etc doet hij niet. 'Alleen' is nu zijn drijfveer...

Sorry voor dit lange verhaal, moest het echt even kwijt...

Re: Depressieve vriend

hey mandy,

Ik vind het heel erg wat je meemaakt.
Vroeger had ik ook een depressie dus weet hoe je vriend zich voelt.
Heb vanalles gekregen van de dokter maar niets helpte deftig tot ik een nieuw product heb ontdekt dat 100 % natuurlijk is en heeft me er helemaal bovenop gemaakt.
Het verbetert u humeur en heeft antidepressive eigenschappen en helpt ook u emoties terug onder controle te krijgen.

Je moet naar deze site hieronder gaan hier koop ik het product het is beetje duur maar krikt je helemaal op en je gaat u vriend terug herkennen als vroeger.
Als je op de site ben moet je op Forever Nutritionals klikken en dan naar onder scrollen tot je het product Forever Arctic Sea ziet staan dat is wat ik neem en het helpt me echt goed daardoor ben ik ook de forever Aloe Vera gel beginnen gebruiken het ontgift je hele lichaam van binnen ben er egt tevreden over.

https://shop.foreverliving.com/retail/entry/Shop.do?store=BEL&language=nl&distribID=310002064863

Hopelijk helpt het bij je vriend net zoals bij mij dan ga je er echt positief over zijn :D

veeeel succes en sterkte !!

Re: Depressieve vriend

Beste Mandy,
Wat erg dat je dit meemaakt. Blijf vooral ook aan jezelf denken en zorg goed voor jezelf. In deze situatie kan je jezelf makkelijk verliezen. Hoeveel je ook van je vriend houdt, hoe graag je bij hem wil zijn, je leven met hem wil delen en hem wil helpen, zet jezelf op de eerste plaats!
Lieve groet en veel sterkte en wijsheid toegewenst door een ervaringsdeskundige ;-)