Forum Depressie Steunpunt

Welkom!  Hier kunt u bijpraten over de ziekte depressie.

Forum Depressie Steunpunt
Start a New Topic 
Author
Comment
Ik denk niet dat ik het aan kan

Hoi,
Mijn man is al jaren depressief.
Een altijd aanwezige depressie, vlgs de psych. Hij is dus altijd ongelukkig.

Hij is ook altijd chagreinig thuis.
Doet vaak lelijk tegen onze kinderen,dwz ze zijn voor hem nooit rustig genoeg. Dit verpest de sfeer.

Hij negeert mij.
Ik merk dat hij niet altijd eerlijk is.
Zou hij dan echt niet meer weten wat hij eerder zei... Is het hem allemaalzo teveel? Hij werkt wel fulltime, maar thuis is het op.

Hij is zo moeilijk om mee te leven.

Dan denk ik: in voor- en tegenspoed ..
Maar ten koste van wat allemaal?

Ik wil mijn kinderen een stabiele basis geven. Ik realiseer mij ook dat een scheiding hen geen goed zal doen.

Inmiddels wordt het mij ook teveel, voortdurend die spanningen. Ik denk niet dat ik het veel langer kan volhouden.
Denk erover om me ziek te melden op t werk... ga ook contact opnemen met behandelend arts van mijn man, er moet echt iets gebeuren.

Iemand advies of tips voor mij?

X Anne

Re: Ik denk niet dat ik het aan kan

Mijn mening, ook al ben je depressief, dan kan je nog wel open en eerlijk communiceren naar je partner. Dus wat je hier beschrijft wat de impact is van zijn gedrag zou je ook met je man moeten kunnen bespreken. Als de leeftijd het toelaat bespreek het met de kinderen erbij, hoe voelen ze zich als hun vader zo tegen hun doet, hoe beinvoed hen dit? Hoe je man met die wetendheid vervolgens omgaat (doet hij zijn best om het toch wat anders aan te pakken) en hoe je kinderen dit beleven helpt je tot een besluit.

En als je man jou volkomen negeert merken je kinderen dat ook.
Daar worden zij toch ook ongelukkig van om hun ouders zo te zien? Liever je ouders latten, of als vrienden gescheiden dan als kinderen een ongelukkig huwelijk te moeten aanschouwen.

Re: Ik denk niet dat ik het aan kan

hey Anne,

Ik vind het heel erg wat je meemaakt.
Vroeger had ik ook een depressie dus weet hoe je man zich voelt.
Heb van alles gekregen van de dokter en psychologe maar niets helpte deftig tot ik een nieuw product heb ontdekt dat 100 % natuurlijk is en heeft me er helemaal bovenop gemaakt.
Het verbetert u humeur en heeft antidepressive eigenschappen en helpt ook u emoties terug onder controle te krijgen.

Je moet naar deze site hieronder gaan hier koop ik het product het is beetje duur maar krikt je helemaal op en je gaat u vriend terug herkennen als vroeger.
Als je op de site ben moet je op Forever Nutritionals klikken en dan naar onder scrollen tot je het product Forever Arctic Sea ziet staan dat is wat ik neem en het helpt me echt goed daardoor ben ik ook de forever Aloe Vera gel beginnen gebruiken het ontgift je hele lichaam van binnen ben er egt tevreden over en Forever Multi Maca dit Bestrijdt chronische vermoeidheid en geeft meer energie

https://shop.foreverliving.com/retail/entry/Shop.do?store=BEL&language=nl&distribID=310002064863

Je moet je wel 1st registreren maar is nog geen 2min.

Hopelijk helpt het bij je man net zoals bij mij dan ga je er echt positief over zijn :D

veeeel succes en sterkte !!