Forum Depressie Steunpunt

Welkom!  Hier kunt u bijpraten over de ziekte depressie.

Forum Depressie Steunpunt
Start a New Topic 
Author
Comment
Klaar

Heb geen zin meer om er tegen te vechten

Re: Klaar

Je moet er niet tegen vechten maar leren ermee om te gaan, hoe moeilyk dit ook is. Ik weet er alles van. Hang in there

Ik ben er ook klaar mee.
3wkn geleden heeft mij ex vriendin de relatie verbroken.
Iets wat ik helemaal niet aan zag komen tot ze me duidelijk maakte wat haar allemaal dwars zat aan mij.

We zijn sinds 6 mnd een nieuw huis ingetrokken en juist die verhuizing heeft ons of mij de das omgedaan.

Loop nu nog af en toe met de gedachte om er er helemaal mee te stoppen, maar kan ik niet maken want heb een dochter uit een vorige relatie en toch nog mensen die om me geven.

Toch blijft het gruwelijk zwaar om dit verdriet te handelen vooral omdat ik op mijn 42 jaar bij de psycholoog loop ivm adhd en misschien wel een stukje borderline en of wat al niet meer.

Heel graag zou ik met lotgenoten hier over willen praten.

Iedereen hier heel veel succes, in deze periode begrijp ik de emoties van alle lotgenoten veel en veel beter.

Liefs en hopende op een pen maatje,

Een verdrietige, gefrustreerde, geëmotioneerde Ric

Beste Katja,

Hopelijk vind je nog een lichtpuntje!
Ben daar ook geweest maar heb geleerd om mijn gevoel te delen met mensen die soortgelijke ervaringen hebben meegemaakt. Hier heb ik erkenning en bemoediging gevonden. Probeer me nu te richten op iets wat me een positief gevoel geeft. Het maakt niet uit hoe klein de stap ook is het is een stap, een stap naar herstel.
Je hoeft het niet alleen te doen en Jij bent goed genoeg zoals je bent!
Ik hoop dat je je vertrouwen hervind en dat je beseft, hoe diep je ook zit, dat het tijdelijk is en dat het eens beter zal gaan worden.
Dikke knufff X